Va organizati nunta sau cunoasteti pe cineva care este in pregatiri? Noi am spus “DA!” noului workshop de wedding planning sustinut de Adina Filculescu duminica, 26 noiembrie 2017, in atelierul de creatie enRose!

Adina, designer floral, wedding planner si antreprenor entuziast, isi aduna experientele din cei peste 8 ani de activitate in domeniul organizarii de evenimente pentru a pune la dispozitie cele mai importante informatii despre cum sa va bucurati de o nunta extraordinara.

Acum este momentul cel mai potrivit pentru a afla informatiile indispensabile pentru organizarea nuntii care se apropie cu pasi repezi. Stim ca una din marile provocari este de a va gestiona bugetul nuntii, si mai ales cum sa va incadrati in el, evitand cheltuielile suplimentare, nedorite si care nu isi au rostul. Veti afla tot ce trebuie sa stiti despre acest aspect, cu informatii pretioase venite din “interior”. Iti spunem care sunt greselile frecvente care te pot costa nu numai foarte multi bani, dar si linistea si bucuria din ziua cea mare.

Acest workshop vine in ajutorul vostru, cei care doriti sa aflati mai multe despre cum sa va organizati nunta pentru a evita stresul, la ce detalii sa fiti atenti cand contractati furnizorii si sa obtineti raspunsurile la toate intrebarile legate despre cum se pune in scena o zi plina de magie, care va impresiona toti invitatii. Si cel mai important, you have to enjoy the ride!

Ce vei invata:
1. Cum se creeaza designul unei experiente
2. Stabilirea si gestionarea bugetului
3. Furnizorii nuntii (catering, elemente de inchiriat, entertainment, muzica, invitatii si cadouri, fotograf, videograf)
4. Colaborarea cu furnizorii pentru nunta
5. Elemente de design in tendinte (décor, design floral)
6. Tips & Tricks for the perfect wedding ♥

Rezerva-ti locul pentru un atelier de 4 ore dinamice alaturi de un expert in domeniu!
Inscrieri la adina@enrose.ro si 0731 321 440 pana vineri, 24 noiembrie.
Adresa enRose: str. Gala Galaction, nr. 39, sector 1, Bucuresti

Investitia ta: 400 lei/ persoana
Durata: 4 ore

BONUS: O prezentare incluzand furnizori incercati si recomandati de noi
BONUS 2: un instrument financiar cu care puteti gestiona bugetul nuntii
BONUS 3: cafea, ceai si prajituri

Locurile sunt limitate! Va asteptam cu drag!

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *